من در دیالیز چند ماه است آیا ممکن است برای خلاص شدن از شر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من در دیالیز چند ماه است آیا ممکن است برای خلاص شدن از شر

من در دیالیز چند ماه بوده است و من می خواهم به دانستن است این امکان را برای من به خلاص شدن از شر؟ در واقع، بسیاری از بیمار به دیالیز خواهد شد سوالات مشابه مثل این داشته باشد. و برای آنها، باید بگویم آن را سخت به دیالیز، خلاص شدن از شر بعد از همه است، بیماران به آن نیاز به طولانی طول عمر خود را. اما آن است که به معنی نیست که آنها هیچ شانسی برای خلاص شدن از آن. با درستی و به موقع درمان، بیماران دیالیزی می توانید شانس خود را از دیالیز، خلاص شوید.
شما می دانید، دیالیز به عنوان یک قرار دادن کلیه ها، می تواند بخش هایی از کار کلیه بنابراین برای کمک به بیمار بیماری کلیه در یک دوره بهتر زندگی می کنند، اما آن را به بسیاری از عوارض جانبی و عوارض پس از آن به ارمغان بیاورد. بیشتر از آن، دیالیز می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر و نه حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، به طوری بدتر اراده عملکرد کلیه می رود. بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی عاقلانه آن است برای شما انتخاب کنید خلاص شدن از شر.
من در دیالیز چند ماه بوده است ممکن است برای خلاص شدن از آن؟
در واقع، تا زمانی که عملکرد کلیه بیمار را از دست نداده کاملا آنها را فرصتی برای خلاص شدن از شر آن را داشته باشد. به طوری که است که می گویند بیمار باید درمان های جایگزین به موقع را.
پزشکی میکرو چینی Osmotherpy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی، آن را یکی از بهترین درمان های جایگزین از دیالیز است. با کمک آن، بیمار به دیالیز می تواند از شر آن را به تدریج دریافت کنید. اما در اینجا من نیاز به شما یادآوری می کنند که، شما هرگز نباید دیالیز به طور ناگهانی متوقف کند، در غیر این صورت، زندگی خود را در خطر بزرگ باشد.
اگر سوالی دارید دیگر در مورد دیالیز یا آن را جایگزین درمان های انجام مردد برای تماس با دکتر آنلاین ما نیست، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: